לאלה מכם ששבוע אחר שבוע שוברים את הראש בבנית סידור עבודה בטח לא פעם חלפה בראשכם המחשבה: אם רק היה פיתרון קסם, אילו רק היתה תוכנת מחשב שהיתה יודעת לקחת את כל האילוצים והשיקולים שלי בהכנת סידור עבודה ופשוט להכין לי את סידור העבודה בלחיצת כפתור...
אז חברה תתעוררו, סידור עבודה אוטומטי זה לא פנטזיה. הרבה בתי עסק משבצים היום את העובדים שלהם למשמרות באמצעות תוכנות לשיבוץ. לפני שאתם קמים מהכיסא ורצים לרכוש תוכנה יש מספר דברים שכדאי לחשוב עליהם או להבין לפני:
יכולת הבנת חוקי הסידור ודרישות הסדרן והארגון –
הגבלת בקשות העובדים לרמה המתאימה –
אפשרויות שיבוץ שונות ומגוונות –
נוחות וקלות שימוש –
אפשרות לשינוי ועדכון הגדרות לאורך זמן –
כמו כן נרצה לוודא שבמערכת שאנו רוכשים יהיו גם אפשרויות משלימות עבור סידור העבודה כגון: מערכת להחלפת משמרות, מערכת להעברת עידכוני נהלים לעובדים, מערכת לרישום וניהול חופשים, מערכת מייל פנים ארגונית ועוד...
תרכשו מערכת שיבוץ עובדים בתבונה ותהנו ממערכת שתשרת אתכם לאורך שנים