 |
|
|
|
|
Support FAQ's
 |
 |
האם בביצוע מחיקה של עובד אאבד את נתוני השיבוץ ההוסטוריים שלו?
לא. גם בעת מחיקת עובד המערכת שומרת את השיבוצים ההיסטוריים של אותו עובד.
|
 |
 |
 |
כאשר אני מפעיל את תוכנת EZShift אני מקבל הערה כי "קיימת בעיה בחיבור למאגר המידע" מה עליי לעשות?
בעיה בחיבור למאגר המידע נובעת מבעיה בחיבור לאינטרנט. יש לוודא שחיבור האינטרנט עובד. מערכת EZShift עובדת בצורה מקוונת כדי לשמור על המידע זמין ונגיש בין העובדים למנהל.
|
 |
 |
 |
העובד שלי שכח את סיסמת הכניסה שלו לאתר, מה עלי לעשות?
בדף הזנת הסיסמה העובד יכול ללחוץ על הקישור 'שכחתי סיסמה', העובד יתבקש להזין את כתובת המייל שלו ותישלח אליו הסיסמה. במידה ולאותו עובד לא הוזנה כתובת מייל, באפשרות המנהל לשנות לאותו עובד את הסיסמה.
|
 |
 |
 |
כיצד אני מפרסם את סידור העבודה לעובדים?
פשוט מאוד, כל שעליך לעשות זה ללחוץ על כפתור 'פרסם סידור' אשר נמצא בראש לוח העבודה.
|
 |
 |
 |
האם ניתן להתקין את תוכנת EZShift גם בבית?
בטח, התוכנה ניתנת להתקנה בכל מקום. לחץ על הלינק הזה, תתבקש להזין את כתובת המייל שלך והוראות ההתקנה ישלחו אלייך למייל.
|
 |
 |
 |
האם ניתן לשנות את תבנית השיבוץ בהתאם לימים השונים (לדוגמא: ערב חג)?
פשוט מאוד, כל שיש לעשות הוא לסמן את היום בו חל השינוי ובאמצעות קליק על הכפתור הימני של העכבר תקבל אפשרויות לשינוי כגון: הסוספה או מחיקת משמרת, החלפת תבנית או שינוי הגדרות יום.
|
 |
 |
 |
איך אני משבץ עובד ספציפי למשמרת בצורה ידנית?
פשוט מאוד, גרורו את שם העובד מרשימת השמות שבראש לוח העבודה אל תוך המשמרת הרצויה.
|
 |
 |
 |
כיצד ניתן להדפיס סידור עבודה?
בלוח העבודה הראשי ניתן ללחוץ על הכפתור 'הדפס' שבראש הדף. או לבחור באפשרויות הדפסה נוספות הנמצאות במסך 'דוחות'.
|
 |
 |
 |
כיצד ניתן לשלוח הודעת מייל לעובדים?
בחלקו העליון של לוח העבודה נמצא כפתור 'צור קשר' בלחיצה על הכפתור יפתחו בפנייך ארבע אפשרויות ליצירת קשר עם העובדים, אחת מהן היא באמצעות מייל. אחרי לחיצה על הכפתור יש לבחור את העובד/ עובדים אליהם נרצה למען את המייל.
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|